Klasy
Wojownik
Wojownicy stanowią podstawową, a zarazem najbardziej wszechstronną klasę walczącą. Skutecznie posługują się każdym rodzajem broni i doskonale realizują zróżnicowane rozwiązania taktyczne. Przedstawiciele tej klasy łączą siłę fizyczną, taktykę oraz wiedzę na temat uzbrojenia, aby być jak najbardziej skutecznymi w walce. Najczęściej można ich spotkać trenujących na arenie walk lub w auli gladiatorów, porównujących swoje osiągnięcia.Cechy Wojownika:
- Trening siły w szkole za 0.2 energii
- Premia do trafienia w postaci: poziom postaci * 4
- Podwójna premia do obrażeń z umiejętności bojowej
- Podwójna ilość zdobywanego doświadczenia podczas walki z innymi graczami
- +5% do szansy na zadanie trafienia krytycznego
- Wytrzymałość (obrona)
- Siła (obrażenia z broni białej)
- Zręczność (obrażenia z łuku)
Mag
Magowie spędzają większość życia studiując uczone księgi oraz zwoje w poszukiwaniu wiedzy. W zależności od usposobienia zostają zaklinaczami, doradcami na dworach możnych lub władców, niektórzy zaś prowadzą samotny tryb życia, aby w spokoju oddawać się badaniom i eksperymentom. Choć magowie to bardzo niejednolita grupa, to łączy ich z pewnością jedno - zamiłowanie do nauk magicznych.Cechy Maga:
- +0.5 do inteligencji oraz siły woli za 1 AP
- Trening inteligencji oraz siły woli w szkole za 0.2 energii
- Możliwość używania czarów bojowych, obronnych oraz użytkowych
- +25% do mocy używanych pierścieni
- Każdy poziom pancerza obniża siłę czarów maga o 1%
- Siła Woli (obrona)
- Inteligencja (obrażenia)
Barbarzyńca
Barbarzyńcy stanowią dziki odpowiednik wojowników, jednak w przeciwieństwie do nich w walce nie opierają się na finezji, lecz na brutalnej sile. Najczęściej są to nieokrzesani, stroniący od cywilizacji osobnicy, prowadzący nierzadko koczowniczy tryb życia. Jako że większość barbarzyńców działa w myśl zasady "tu i teraz", przyswajanie wiedzy zajmuje im nieco więcej czasu niż przedstawicielom innych klas. Z drugiej strony wykazują oni zwiększoną odporność na obrażenia magiczne, zaś absolutny brak strachu i skłonności do wpadania w szał sprawiają, że w miarę trwania walki stają się coraz groźniejszymi przeciwnikami.Cechy Barbarzyńcy:
- Trening wytrzymałości w szkole za 0.2 energii
- Możliwość używania dwóch broni jednoręcznych na raz
- Premia do obrony w postaci: poziom postaci * 4
- W każdej kolejnej rundzie walki Barbarzyńca otrzymuje premię do trafienia w postaci: poziom postaci / 3
- -5% do ilości zdobywanego doświadczenia
- Wytrzymałość (obrona)
- Siła (obrażenia z broni białej)
Złodziej
W każdym większym mieście istnieje podziemie złodziejskie zrzeszające wszelkiej maści typów spod ciemnej gwiazdy. Większość z nich powiela najgorsze stereotypy o przedstawicielach swojej klasy, zarabiając na życie jako kieszonkowcy, włamywacze, zabójcy czy oszuści. Ze względu na specyfikę zawodu, łotrzykiem zostają przeważnie osoby wątłe, ale zwinne, dlatego w walce - do której nierzadko są zmuszani - najczęściej posługują się łukiem. W otwartej walce złodziej jest przeważnie słabszy od wojownika, jednak nadrabia to niezwykłą smykałką do gromadzenia złota.Cechy Złodzieja:
- Trening zręczności w szkole za 0.2 energii
- Możliwość okradania banku, graczy oraz sklepów
- Możliwość szpiegowania graczy oraz klanów
- Możliwość sabotowania budowy Astralnej Machiny
- +2 AP przy awansie na kolejny poziom
- Premia +1% do mocy trafienia krytycznego za każde 200 w umiejętności Złodziejstwo
- +25% do złota zdobywanego w walce z potworami
- -15% do ilości zdobywanego doświadczenia w walce na arenie
- Zręczność, zwinność (premia do akcji złodziejskich)
- Wytrzymałość (obrona)
- Zręczność (obrażenia z łuku)
Tropiciel
Tropiciele to osobnicy najlepiej czujący się poza murami miast, do których zachodzą co najwyżej po to, by przehandlować swój urobek. Długotrwałe przebywanie w trudnych warunkach sprawia, że cechują się zwiększoną żywotnością, a silny instynkt przetrwania pozwala im osiągnąć znaczną odporność na obrażenia. Doświadczony tropiciel posiada silną więź z naturą, przez co potrafi dobrze zrozumieć i przewidzieć zachowanie dzikich bestii.Cechy Tropiciela:
- Trening wytrzymałości w szkole za 0.2 energii
- +0.5 do wytrzymałości za 1 AP
- Podwójna ilość punktów życia przy awansie na kolejny poziom
- Zmniejszone o 50% prawdopodobieństwo na spotkanie potworów w lokacjach takich jak góry oraz las
- Na 20 poziomie Tropiciel może wybrać nabytą odporność, dzięki której otrzymuje premię do obrony przeciwko danemu rodzajowi obrażeń w postaci poziom postaci * 8
- Wytrzymałość (obrona)
- Siła (obrażenia z broni białej)
- Zręczność (obrażenia z łuku)
Rzemieślnik
Rzemieślnicy to osoby o dość łagodnym usposobieniu, przedkładające wartości twórcze nad rozwiązania siłowe. Mianem tym określa się mieszkańców, którzy nie władają bronią lub czynią to tylko hobbistycznie. Spektrum zajęć owej klasy jest bardzo szerokie. Składają się na nią zaopatrzeniowcy, jak drwale czy górnicy, a także wytwórcy - np. jubilerzy, kowale. W zależności od wybranej specjalizacji rzemieślnicy organizują się w cechy, do których rejestrują się u Cześnika. Ten następnie wspiera ich oferując różnego typu zadania do wykonania.Cechy Rzemieślnika:
- Trening wszystkich atrybutów w szkole za 0.3 energii
- Premia do umiejętności Kowalstwo, Stolarstwo, Alchemia, Jubilerstwo w postaci: poziom postaci / 10
- Zmniejszona o połowę ilość doświadczenia wymagana do awansu na następny poziom
- Zmniejszony o 50% koszt naprawy uszkodzonych przedmiotów
- -30% do ilości zdobywanego doświadczenia w walce na arenie
- Brak bonusu do zdobywanego doświadczenia w walce za trafienia / uniki
- Brak możliwości zadania trafienia krytycznego
- W zależności od profesji
Mnich
Mnisi to mistrzowie sztuk walki, łączący wyjątkową sprawność fizyczną z głęboką duchową dyscypliną. Swoje umiejętności doskonalą w odosobnionych klasztorach, gdzie intensywnie trenują zarówno ciało, jak i umysł. Mnisi nie korzystają z opancerzenia, polegając bardziej na własnej zwinności i wytrzymałości. W walce z kolei korzystają z prostego uzbrojenia, jak kije czy kostury, co pozwala im na zadawanie szybkich oraz precyzyjnych ataków. Ich spokojne usposobienie kontrastuje z niezwykłą dynamiką i skutecznością, które prezentują w starciach.Cechy Mnicha:
- Trening zwinności w szkole za 0.2 energii
- +0.5 do zwinności za 1 AP
- Premia do uniku w postaci: poziom postaci * 4
- Premia +100% do wartości błogosławieństwa
- Zręczność Mnicha traktowana jest jako pasywna premia do Siły
- Możliwość używania kosturów oraz szat
- Brak możliwości używania standardowych broni oraz opancerzenia
- Wytrzymałość (obrona)
- Siła (obrażenia)
Lista graczy | Osiągnięcia | Generator imion | Generator nazw miast | Generator rzutu kością
© 2024 Vallheru based on Vallheru Engine | Regulamin | Polityka prywatności